ULTIMA® ERP Solutions
ULTIMA® ERP

ULTIMA® ERP je poslovni paket sa integrisanim softverskim rešenjima, dizajniran da zadovolji potrebe svake kompanije za planiranje i upravljanje svojim resursima.
Integrisana softverska rešenja ULTIMA®, koja su dostupna u paketima Basic, Standard, Professional i Enterprise, omogućavaju potpunu kontrolu nad svim resursima, organizovanje odeljenja i detaljan pregled svih internih i eksternih procesa. Sa potpunim uvidom u sve segmente, kompanija štedi vreme i ima prednost u donošenju odluka, brzom i jednostavnom.
Softverski paketi predstavljaju kombinaciju modula za različite segmente u radu kompanije: snabdevanje, prodaja, distribucija, komercijalni rad, knjigovodstvo, promocija prodaje, generisanje i distribucija izveštaja.
ULTIMA® Basic – Paket za mala i srednja preduzeća, pogodan za distribuciju proizvoda za široku potrošnju, prodaju roba i usluga. Može se koristiti za prodaju (maloprodaja, veleprodaja), snabdevanje, skladištenje, usluge, itd. Uključene funkcije:
- Ulazni dokumenti – priznanice, povratne priznanice
- Izlazni dokumenti – fakture, deklaracije
- Neograničen broj skladišta
- Rad sa mnogim cenovnicima
- Kancelarija za plaćanja
- Operativno računovodstvo
- Osnovni materijalni i finansijski izveštaji
ULTIMA® Standard – Paket koji kompanijama omogućava da imaju potpuni uvid u rad kroz detaljne finansijske izveštaje i analizu prodaje. Pored uključenih osnovnih funkcionalnosti Basic paketa, ULTIMA® Standard obezbeđuje povećanu efikasnost i kontrolu detaljnih funkcionalnosti koje su:
- Računovodstvo (finansijsko upravljanje)
- Osnovna sredstva
- Grupno kopiranje dokumenta
- Grupno fakturisanje
- Grupno štampanje dokumenata
- Korisnička analitika
- Osnovna proizvodnja
- Obračun u stranoj valuti – Carina
- Napredni materijalni i finansijski izveštaji
ULTIMA® Professional – Paket za srednje i velike kompanije, koji uključuju složenije procese u svom radu. Predefinisani tok dokumenata povećava efikasnost rada i automatizuje široke procedure za izradu dokumenata. Pored uključenih funkcionalnosti standardnog paketa, ULTIMA® Professional uključuje:
- Proizvodnja
- Protok dokumentacije
- Budžetski modul
- Modul snabdevanja
- Lager
ULTIMA® Enterprise – Paket sa naprednim softverskim rešenjima dizajniranim da zadovolje potrebe velikih kompanija sa složenim organizacijskim strukturama, procesima i procedurama rada. Softver omogućava poboljšanu kontrolu i povećanu efektivnost na više nivoa:
- Potpuni uvid u materijalni i finansijski rad kompanije
- Kontrola svih ulaznih i izlaznih procesa
- Pristup širokoj bazi podataka
- Napredna analiza tržišta i potrošača
- Standardizacija u skladu sa finansijskim pravilnicima
- Kompatibilnost sa različitim ISO standardima
Osim uključenih funkcionalnosti Professional paketa, ULTIMA® Enterprise takođe uključuje:
- Modul za obračun plata i upravljanje ljudskim resursima
- Automatski izveštaji (Informacioni sistem upravljanja – MIS)
- Poslovna analitika
- CRM (Upravljanje odnosima sa korisnicima)
ULTIMA® ERP paketi rade u korisničkom Windows okruženju ili u Cloud sistemu (virtualni server, kojima se pristupa preko Interneta). Omogućena je komunikacija sa drugim modulima i softverskim paketima, kao što su SPINAKER za maloprodajne procese, ULTIMA Distribution Mobile, iULTIMA, Inventory, HR i Payroll, WMS, CRM.